Η έλλειψη φορητών υπολογιστών (laptops) για την τηλεκπαίδευση των μαθητών και η έλλειψη της σχετικής τεχνογνωσίας των διδασκόντων εξακολουθούν να είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα της τηλεκπαίδευσης κατά την περίοδο της κρίσης του κορωνοϊού στη Γερμανία.
Όπως προκύπτει από έρευνα προμηθευτή ειδών πληροφορικής, την οποία επικαλείται η οικονομική εφημερίδα «Handelsblatt», μόνο το 59% των ερωτηθέντων σχολείων σε ομοσπονδιακό επίπεδο έχει αξιοποιήσει τα χρήματα από το πρόσθετο πρόγραμμα χρηματοδότησης για την προμήθεια φορητών υπολογιστών στους μαθητές.
Το πρόγραμμα ύψους 500.000.000 ευρώ ενέκρινε τον Ιούνιο η ομοσπονδιακή κυβέρνηση.
Ανεπαρκείς σε θέματα τηλεκπαίδευσης οι εκπαιδευτικοί
Έτσι, μόλις το 14% των μαθητών μέχρι σήμερα μπόρεσε τελικά να λάβει έναν φορητό υπολογιστή από το σχολείο του για την περίπτωση που τα μαθήματα γίνουν ξανά εξ αποστάσεως, σύμφωνα με την έρευνα την οποία επικαλείται η «Ηandelsblatt».
Το πρόβλημα των ανεπαρκών γνώσεων των εκπαιδευτικών είναι προφανώς ακόμη μεγαλύτερο, σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα: το 63% των σχολείων τα οποία ερωτήθηκαν δηλώνουν ότι δεν διαθέτουν την τεχνογνωσία για να χρησιμοποιήσουν το λογισμικό για την ψηφιακή εκπαίδευση και τις βιντεοδιασκέψεις.
Πηγή: Handelsblatt